Blog o online marketingu na internetu

Jak zaujmout zákazníka na srovnávačích zboží, aby si vybral právě vás?

Prvním krokem, jak dostat své zboží do širokého povědomí lidí, je jeho umístění na srovnávače zboží, kterých na českém internetu existují desítky. K těm nejznámějším patří Heureka.cz, Zboží.cz a Google Nákupy.

Co rozhoduje o tom, že zákazník nakoupí právě u vás?

Je to celá řada faktorů, přičemž kupodivu i na srovnávačích zboží platí, že ne vždy dá zákazník přednost jen nejnižší ceně. Pro nákup na e-shopu s vyšší cenou za produkt se může rozhodnou ve chvíli, kdy máte produkt skladem a působíte důvěryhodně nebo nabízíte nějakou konkurenční výhodu jako například vhodné příslušenství zdarma či dokonce dopravu zdarma.

Novinky u důležitého faktoru cena za dopravu

Jak už jsem nastínil výše, cena za dopravu je jedním ze stěžejních faktorů při rozhodování nákupu na vašem e-shopu. Předběhněte konkurenci a již nyní zacněte uvádět v XML feedů pro Zboží.cz cenu za dopravu dle nové specifikace.

Jak využít potenciál elementu DELIVERY na maximum?

Element DELIVERY od léta 2018 ponese nově data týkající se výdejních míst a cen za dopravu.

Na srovnávači Zboží.cz bude nově definovaný seznam dopravců a sítí výdejních míst, které podporuje. Dopravcem může být i samotný e-shop. E-shop může také prezentovat síť svých výdejních míst. Vše nastavíte pomocí rozšíření elementu DELIVERY.

Příklad

<DELIVERY>

<DELIVERY_ID> PPL </DELIVERY_ID>

<DELIVERY_PRICE> 49 </DELIVERY_PRICE>

<DELIVERY_PRICE_COD> 69 </DELIVERY_PRICE_COD>

</DELIVERY>

MGmedia tip

Nevíte si rady, jak nastavit cenu dopravy na srovnávačích zboží?

Neváhejte se na mne obrátit, velice rád vám pomohu.

Facebook pro obchodRTB partnerMergado Specialista
Internetový marketer Milan Gutveis